Хятад улс BBC World News сувгийг нэвтрүүлэг нэвтрүүлэхийг хориглов

Хятад улс BBC World News сувгийг тус улсад нэвтрүүлэхийг хориглосон тухай телевиз, радиогийн зохицуулагч пүрэв гарагт зарлав.Хятад улс ВВС агентлагийг коронавирусын талаар мэдээлж, үндэстний цөөнх Уйгуруудыг хавчиж байгаа талаар шүүмжилж байна гэж үзсэн. Тэгвэл Би-Би-Си энэ шийдвэрт "сэтгэл дундуур байна" гэжээ.

Энэ нь Британийн хэвлэл мэдээллийн зохицуулагч Ofcom улсын телевизийн China Global Television Network (CGTN) сувгийн Их Британид нэвтрүүлэх тусгай зөвшөөрлийг цуцалсны дараа гарч байна.Тус телевизээс Хонконгын Радио Телевиз (RTHK) тус бүс нутагт BBC World Service нэвтрүүлгийг дамжуулахаа болино гэж мэдэгдсэн нь BBC-г буруушаахад хүргэсэн юм.

'Эрх чөлөөг хязгаарлах Хятад улсын бодлого'

Хятадын Төрийн кино, телевиз, радиогийн захиргаа BBC World News-ийн Хятадтай холбоотой мэдээллүүд нь "Хятадын үндэсний ашиг сонирхлыг хохироохгүй", "мэдээ үнэн, шударга байх ёстой" гэсэн шаардлагыг багтаасан өргөн нэвтрүүлгийн удирдамжийг "ноцтой зөрчсөн" болохыг тогтоожээ. BBC-ийн нэвтрүүлгийг дахин нэг жил дамжуулах өргөдлийг хүлээн авахгүй гэж мэдэгдсэн.ВВС мэдэгдэлдээ "Хятадын эрх баригчид энэхүү арга хэмжээг авахаар шийдсэнд бид сэтгэл дундуур байна. ВВС бол дэлхийн хамгийн их итгэл хүлээлгэсэн олон улсын мэдээллийн суваг бөгөөд дэлхийн өнцөг булан бүрт тохиолдсон түүхийг шударга, алагчлалгүй, илтгэлгүйгээр мэдээлдэг. . "

Арилжааны санхүүжилттэй BBC World News телевизийн суваг дэлхийн хэмжээнд англи хэл дээр нэвтрүүлэг цацдаг. Хятадад энэ нь ихэвчлэн хязгаарлагдмал бөгөөд зөвхөн олон улсын зочид буудал, зарим дипломат нэгдлүүд дээр гардаг тул ихэнх хятадууд үзэж чадахгүй гэсэн үг юм.Их Британийн Гадаад хэргийн сайд Доминик Рааб энэ алхамыг "Хэвлэл мэдээллийн эрх чөлөөг хүлээн зөвшөөрөхгүй хязгаарлалт" гэж нэрлэв.

АНУ-ын Төрийн департамент энэ шийдвэрийг буруушааж, Хятад дахь чөлөөт хэвлэл мэдээллийн хэрэгслийг дарах өргөн кампанит ажлын нэг хэсэг гэж мэдэгдэв.Хонконгод төсвийн хөрөнгөөр санхүүждэг RTHK телевиз BBC World Service радиогийн дамжуулалт өмнө нь өдөр бүр 23: 00-07: 00 цагийн хооронд цацаж байсан. Түүнчлэн ВВС-ийн Хятад албанаас долоо хоног бүр гаргадаг Кантон хэл дээрх хөтөлбөрийг хуваарийнхаа дагуу хассан.

Хонконгийн сэтгүүлчдийн холбооны дарга Крис Еун Кин Хинг South China Morning Post сонинд өгсөн ярилцлагадаа RTHK эрх баригчдаас үүрэг даалгавар авсан эсэх талаар асуулт гарч байгаа тул RTHK-ийн шийдвэрийг "сэтгэл түгшээж, түгшээж байна" гэжээ.

RTHK-ийн үйлдвэрчний эвлэлийн холбооноос уг шийдвэрийг "туйлын харамсалтай" гэж нэрлээд "Нэг улс хоёр системийн бодлогын дагуу бид Хонконгийг Хятадын Төрийн кино, телевиз, радиогийн захиргааны шийдвэрийг дагаж мөрдөхийг урьд өмнө хэзээ ч харж байгаагүй" гэж нэмж хэллээ.

скачать dle 12.0

Сэтгэгдэл үлдээх

reload, if the code cannot be seen

1 Сэтгэгдэл

  1. DryngaElins

    блин ржачно пипец ))) --- Я думаю, что Вы ошибаетесь. Давайте обсудим это. Пишите мне в PM, поговорим. скачать фифа, скачать fifa а также fifa 15 скачать fifa

Next Post

Шинэ мэдээ